Сторінка вчителя-логопеда

Нагоєвська Ольга

Іванівна

 Вчитель – логопед.

Освіта :       вища.

Стаж роботи : 13 років.

Спеціаліст ІІ категорії

 

Царькова Тетяна

Миколаївна

 Вчитель – логопед

Освіта:       вища

Стаж роботи: 19 років

Спеціаліст вищої категорії.

 

Заходи при появі заїкання у дітей

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment

Правила мовлення

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment

Ролзвиваємо мовленнєве дихання

   

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment

Скарбничка порад логопеда

 

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment

РОЗВИТОК РУХЛИВОСТІ ОРГАНІВ АРТИКУЛЯЦІЙНОГО

АПАРАТУ – ВАЖЛИВИЙ КРОК НА ШЛЯХУ ДО ПРАВИЛЬНОГО МОВЛЕННЯ         Однією з причин порушення звуковимови у дітей може бути недостатня рухливість органів мовлення: язика, губ, щелеп та м’якого піднебіння. Порушення рухливості цих органів (малорухливість) тягне за собою нечітку, гугняву (з носовим відтінком), шепеляву, змазану вимову різних звуків. Таким чином, важливе місце на шляху розвитку правильного мовлення …

Continue reading

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment

20 ПОРАД БАТЬКАМ ВІД ДИТЯЧОГО ЛОГОПЕДА.

   Порада № 1 ПОЧНЕМО З ВАС Мова не виникає сама по собі, їй необхідно вчитися, і можливо це тільки в процесі спілкування. Навіть якщо ви мовчазні від природи – все одно говорите з дитиною. Дитина легше розуміє звернену мову, якщо вона пояснює те, що відбувається з нею і навколо неї. Тому супроводжуйте свої дії …

Continue reading

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment

КОЛИ ТРЕБА ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЛОГОПЕДА?

       У певний момент нездатність дитини дошкільного віку вимовляти певні звуки, коверкання складів, невеликий словниковий запас або невміння зв’язно описувати картинку перестає бути віковою нормою і починає тривожити уважних батьків. Благо, існують фахівці, які можуть допомогти вирішити проблеми з дитячою промовою. Коли ж треба звернутися по допомогу до логопеда? Деякі помилково вважають, що …

Continue reading

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment

ВІСІМ “НЕ” ДЛЯ БАТЬКІВ

1. Не “сюсюкайте” з малюком. 2. Не вимагайте: “Назви правильно, бо не дам (чогось), поки не назвеш”. 3. Не залякуйте дитину: “Ось тато приїде, я йому розповім”, “Почекай, підеш до садочка…”. 4. Не тисніть на сина чи доню. 5. Не показуйте свого незадоволення, не закарбовуйте своїми бідканнями у свідомості дитини         негатив. 6. Не позбавляйте малюка своєї уваги, виправдовуючись тим, що підштовхуєте його до  …

Continue reading

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment

Логопед рекомендує

Чистомовки від мишки Шуші. Автоматизація звука Ш.Автор: Мартинюк Наталія Опубліковано Наталією Мартинюк Пʼятниця, 17 квітня 2020 р. Назви малюнок, на якому встановлено мітку. Який звук у назві: [С] чи [Ш]? Вибери відповідну букву.

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment

Як стимулювати розвиток мовлення у малюка

Як стимулювати розвиток мовлення у малюка Словниковий запас дитини віком рік-півтора роки складається з 5-20 слів. Можливо, малюк вже вимовляє словосполучення з двох слів. Якщо ж малюк не вкладається в ці рамки – не поспішайте панікувати. Краще дізнайтеся з нашої статті, як ви можете стимулювати розвиток мовлення у дитини. Як ви думаєте, коли треба починати …

Continue reading

Posted in Сторінка вчителя-логопеда | Leave a comment