Забезпечення безпечних умов у дошкільному закладі пріоритетне, адже безпека дітей – основа успішної організації освітнього процесу. Створення безпечного середовища включає в себе постійний моніторинг умов, щоб уникнути будь-яких ризиків для життя і здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
Підвищенні рівня культури українського мовлення у дітей раннього та дошкільного віку є важливим етапом у формуванні мовленнєвої компетентності, яка закладає основи для розвитку національної свідомості та патріотичних почуттів. Через усвідомлення багатства та краси рідної мови виховується любов і повага до культурної спадщини українського народу, його традицій та звичаїв. Важливим аспектом цієї роботи є виховання шанобливого ставлення до національних символів, державної мови як головного засобу комунікації та носія ідентичності. Заклад також працює над формуванням у дітей розуміння важливості національних цінностей, таких як свобода, єдність, повага до інших, та виховання гордості за приналежність до української нації.
Формування фізкультурно-оздоровчої компетентності також є одним із основних напрямів роботи дошкільного закладу. Спрямований на забезпечення гармонійного фізичного розвитку дітей, зміцнення їх здоров’я та прищеплення здорового способу життя з раннього віку. Через організовані заняття з фізичної культури, рухливі ігри, прогулянки на свіжому повітрі та інші форми активної діяльності діти розвивають основні рухові навички, витривалість, координацію та гнучкість. Особлива увага приділяється формуванню у дітей розуміння важливості фізичної активності для їх здоров’я, а також розвитку звичок, що сприяють підтриманню фізичної форми, таких як правильна постава, дихальні вправи, дотримання режиму дня та особиста гігієна.