№ | Назва заходу | Термін | Відповідальні | Примітка |
I. | Робота з дітьми | |||
1. | З метою привернення уваги до питань охорони природного середовища та поглиблення знань з екології провести з дітьми бесіди «Збережи Землю – наш рідний дім!» | вересень – листопад | Вихователі старших груп | |
2. | Провести конкурс малюнків «Люблю життя я на Землі!» | березень | Вихователі дошкільних груп | |
3. | Організувати тематичні виставки у бібліотечних куточках груп. | квітень | Вихователі старших груп | |
4. | Провести інтегровані заняття «Бережемо ресурси Землі!» | лютий | Вихователі дошкільних груп | |
II. | Робота з працівниками | |||
1. | Організувати акцію «Година Землі – 2019» | березень | Вихователі | |
2. | Презентація проектів «Як змінився клімат Землі: причини та наслідки» | квітень | Вихователі | |
3. | Провести консультацію з педпрацівниками про роз’яснювальну роботу з батьками з метою привернення уваги громадськості до питань охорони навколишнього природного середовища та збереження енергоресурсів | вересень – листопад | Завідувач,
вихователі – методисти, вихователі
|
|
III. | Робота з батьками | |||
1. | Разом з батьками провести акцію «Година Землі – 2019» | березень | вихователі | |
2. | Оформити матеріал в батьківські куточки на тему: «Енергозбереження – вимога часу» і роздрукувати пам’ятки батькам з порадами про проведення акції «Вимкни світло – збережи ресурси Землі!». | квітень | вихователі дошкільних груп
|
|
3. | Організувати конкурс стіннівок «Година Землі -2019» | травень | Вихователі всіх вікових груп |