З метою ранньої соціалізації дошкільників, поглиблення знань і вдосконалення економічного виховання, формувати навички економічного мислення та економічних уявлень та вирішення пріоритетного завдання на навчальний рік була проведена цікаво та змістовно педрада «Економічне виховання дошкільників засобами гри» у формі круглого столу з презентаціями вихователів. До педради проведено практичні консультації «Створення лепбуку реалізації ідей сталого розвитку з економічного виховання», «Методика проведення ігор з економічного виховання», «Взаємодія педагогів і батьків у вирішенні завдань економічного виховання». Цікавою і змістовною формою роботи був семінар-практикум: «Економічне виховання дітей дошкільного віку в умовах освіти», педагогічний тренінг «Формування навичок економічного мислення та економічних уявлень у дітей дошкільного віку».
Були проведені колективні перегляди:
1 . заняття з використанням методики Кюїзенера «Планета Економка» (вихователь Попова Л.В.), що збагатило компетентність педагогів у питанні організації діяльності дітей дошкільного навчального закладу з економічного виховання і логіко – математичного розвитку дітей, матеріали систематизовано у формі мультимедійної презентації, д/посібника;
2. заняття в середній групі компенсуючого типу вихователем Литвиненко С.Д. – Інтегроване заняття з використанням мультимедійної презентації «Подорожуємо світами» (за програмою «Афлатот»).
За рішенням педради оформлено методичний посібник і дидактичну гру «Паровозик успіху» з економічного виховання дошкільників з додатками і ігровим матеріалом, які спрямовані на формування основ економічної культури дошкільників. Всі ігрові завдання включають в себе пізнавальний і виховний зміст, що дозволяє інтегративно вирішувати завдання з формування у старших дошкільників основ морально-економічних знань, уявлень, почуттів, звичок поведінки.
Рішення засідання педради виконано на 100 %.