«Розвиток екологічної свідомості дошкільників. Формування сталих світоглядів орієнтирів особистості».

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечило проведення педагогічної ради «Розвиток екологічної свідомості дошкільників. Формування сталих світоглядів орієнтирів особистості».

До педради були заплановані і проведені різні форми методичної роботи: консультації «Сталий розвиток дошкільників – актуальна проблема», «Екологічний квест – як освітня технологія» з подальшим проведенням екологічного квесту «Без верби і калини немає України» с педагогами закладу, з метою навчання і вдосконалення практичних навичок вихователів для застосування їх у подальшій роботі з дітьми. Як підсумок роботи – проведення вихователями Миколенко Л.Я., вчителем – логопедом Царьковою Т.М. цікавого ігрового квесту «У пошуках скарбів» , вихователем Левченко Т.В. «Пригоди павучка Тоші». Також проведені консультації «Формування екологічного світогляду дошкільників засобами художнього слова», «Виховання екологічної культури дошкільників через проведення екологічних акцій»: «Посади дерево», «Пташина їдальня». Організовано і проведено семінар-практикум «Куточок природи в закладі дошкільної освіти», що дало змогу удосконалити куточки природи і наповнити їх згідно вимог і паспорту в кожній віковій групі та організовано і проведено конкурс «Город на підвіконні»; колективні перегляди: експериментально – дослідницька діяльність старших дошкільників «Крокуємо екологічною стежиною» вихователь Кононова І.В. Інтегроване заняття з розвитку мовлення і екології з використанням коректурних таблиць «Об’єднаємо зусилля для здорового довкілля» вихователь Мелешко Н.Л

На виконання рішень педагогічної ради «Розвиток екологічної свідомості дошкільників. Формування сталих світоглядів орієнтирів особистості», розроблені багатофункціональні інноваційні посібники», виготовлені дидактичні ігри, демонстративний та роздатковий матеріал для практичного використання на заняттях, відповідно до методичних рекомендацій «Екологічне виховання в умовах сталого розвитку», на закріплення знань і практичних навичок педагогів проведено ділову гру «Екологічний калейдоскоп», де кожен вихователь звітував про свої здобутки. Оформлено метеомайданчик.