Category: Педагогічний досвід

Економічне виховання дітей дошкільного віку

Раннє дитинство ідеальний час для початку соціального і фінансового навчання. Діти отримують перші задатки соціальної і фінансової освіти задовго до того, як ідуть до школи. В садочку програма “Афлатот” є додатковим навчальним курсом до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років “Дитина” розробленої відповідно до БКУ, з упором на вміння і навички у …

Continue reading

Підсумки педагогічної атестації 2025

🔹 Атестація 2025 завершена! 🔹 Ми підбили підсумки цьогорічної атестації, яка стала важливим етапом професійного розвитку для наших співробітників. 📌 Основні результати:✅ % успішно атестованих: 100% ✅ Кількість атестованих: 7 ✅ Нові кваліфікаційні рівні отримали: 6 ✅ Підтверджено кваліфікаційний рівень: 1 🏆 Вітаємо всіх, хто пройшов атестацію! Ваші зусилля та наполегливість вкотре підтвердили ваш високий …

Continue reading

Роль театралізованої діяльності в розвитку мовлення дитини

Протягом навчального року педагогічний колектив активно працював над вирішенням одного із пріоритетних завданням, а саме розвиток мовлення дошкільників засобами театралізованої діяльності. Актуальність вирішення даного питання надважлива тому, що мовлення дітей є найважливішим аспектом розвитку дитини. Всім достеменно відомо, що театралізована діяльність є перспективним напрямом, одним із ефективних засобів розвитку мовленнєвих здібностей дітей. Діти отримують зразки …

Continue reading

Радо зустрічаємо гостей

Цього навчального року педагоги нашого дошкільного закладу активно ділились своїм досвідом роботи зі слухачами курсів підвищення кваліфікації для колег міста та області СОІППО.  Вихователі ЗДО представили гостям: Бінарне заняття  з використанням українського фольклору “В гості  до казки” вихователя Кириченко Н.П. та музичного керівника Орлової О.В. . Родзинкою заняття була гра дітей у тіньовому театрі. Інтегроване …

Continue reading

Економічна освіта як складова освіти сталого розвитку

Формування економічної компетентності  та первинного економічного досвіду дітей починається з формування елементарних уявлень з економічної сфери життя, що  здійснюється під час організованих занять, спостережень, трудової діяльності, дидактичних, сюжетно-рольових, рухливих ігор. Процес формування економічного досвіду дошкільнят відбувається за двома напрямами: дитина засвоює досвід попередніх поколінь у вигляді сталих економічних законів та понять та у різних видах …

Continue reading

Обмін досвіду з творчої майстерні Людмили Шульги

Молодий вихователь Склярова В.О. відвідала авторську творчу майстерню Людмили Шульги. З отриманим новим досвідом поділилася з колегами на цікавому креативному майстер- класі “Інноваційні техніки малювання” . Майстер- клас був змістовним та педагоги мали змогу по новому проявити себе у художній діяльності на теми «Намалюй портрет колеги», «Пейзаж», «Натюрморт», з використанням нестандартних матеріалів малювання.

Методичне об’єднання для музичних керівників

Методичне об’єднання для музичних керівників міста Суми було проведено у Сумському дошкільному закладі №23 “Золотий ключик”.         На базі нашого закладу дошкільної освіти було проведено методичне об’єднання для музичних керівників м. Суми на тему “Естетичне виховання дошкільників через музику та художню літературу”. У Державній національній програмі «Освіта» зазначається, що одним із шляхів реформування змісту гуманітарної освіти …

Continue reading