Мандруємо затишними куточками садочку

Створення безпечного і комфортного розвивального середовища у закладі дошкільної освіти;

Педагогічний колектив творчо вирішував питання облаштування належного розвивального середовища у групових приміщеннях. Предметно-ігрове середовище закладу забезпечує максимальний психологічний комфорт кожної дитини, дозволяє вирішувати педагогам конкретні освітні завдання, залучаючи дітей до процесу пізнання, розвиваючи допитливість, комунікативні здібності, забезпечує гармонійні відносини між дитиною та навколишнім світом, сприяє розвиткові природної цікавості дитини до пізнання світу, спонукає дітей до індивідуальних і колективних ігор. У всіх групових приміщеннях створено осередки, які допомагають забезпечити максимальну емоційну зручність, насичують життя дітей позитивними емоціями, зміцнюють нервові сили,  волю, гармонійно поєднують фізичне та психічне навантаження дитини з відпочинком. Це естетично оформлені та зручно розміщені центри: творчих та розвиваючих ігор; художньої діяльності, господарсько-побутової праці, природничого розвитку; спортивних ігор; сенсорного розвитку; для ігор з водою та піском, дидактичних, сюжетно-рольових, будівельно-конструктивних ігор. Педагогічний  колектив приділив увагу і створенню природничого середовища дошкільного закладу. Створене середовище сприяло сприйняттю довкілля дошкільниками, інтересу до нього.