Упродовж року підтримувались тісні зв`язки зі школою №22. Педагоги школи та ДНЗ брали участь в проведенні батьківських зборів, у засіданнях педагогічної ради, відвідували заняття в групах дітей 6-го року життя.
Взаємодія дошкільного закладу і школи упродовж року здійснювалася у таких напрямках:
- взаємодія педагогічних колективів: спільні педагогічні ради, консультації, бесіди з учителями школи;
- взаємодія дитячих колективів дошкільного закладу і школи: екскурсія вихованців дитячого садка в школу, проведення свят та розваг;
- взаємодія дошкільного закладу і школи з батьками: консультації, батьківські збори, дні відкритих дверей.
Проведені заходи дали позитивні результати, сприяли покращенню підготовки дітей до школи.
Заходи взаємодії закладу дошкільної освіти із школою
№ Зміст роботи Термін Відповідальний Забезпечення наступності в роботі ЗДО і школи І. Організаційна робота 1. Екскурсії та цільові прогулянки до школи: Відвідування святкової лінійки, присвяченої початку навчального року Вересень Вихователь-методист, вихователі Ознайомлення з приміщеннями школи (коридори, їдальня, класи, фізкультурний зал, бібліотека) Вересень Вихователь-методист, вихователі Ознайомлення зі шкільною майстернею, відвідання уроку, бесіда з учителями …
День спонтанного прояву доброти подарувати свої серця дітям!
У рамках співпраці із ЗОШ № 22 – 17 лютого був проведений День спонтанного прояву доброти. Саме в цей день були проведені уроки доброти “В країні доброти, чемності та милосердя”. Під час заходу на прикладах змісту казок, віршів та оповіданнь до свідомості дітей намагалися донести, що доброта – найкраща риса характеру людини. День спонтанного прояву …
День спонтанного прояву доброти подарувати свої серця дітям!
У Сумський ДНЗ № 23 «Золотий ключик» 14 лютого завітали учні ЗОШ № 22, щоб у День спонтанного прояву доброти подарувати свої серця дітям! День спонтанного прояву доброти – це міжнародне свято, яке прийнято святкувати усіма народами, в один день, а саме 17 лютого кожного року. В цей День доброти ви маєте право робити стільки …