Заходи взаємодії закладу дошкільної освіти із школою

Зміст роботи Термін Відповідальний
Забезпечення наступності в роботі ЗДО і школи
І. Організаційна робота
1.

 

Екскурсії та цільові прогулянки до школи:
Відвідування святкової лінійки, присвяченої початку навчального року Вересень Вихователь-методист, вихователі
Ознайомлення з приміщеннями школи (коридори, їдальня, класи, фізкультурний зал, бібліотека) Вересень Вихователь-методист, вихователі
Ознайомлення зі шкільною майстернею, відвідання уроку, бесіда з учителями й учнями Листопад Вихователь-методист, вихователі
ІІ. Методична робота
1. Організація роботи круглого столу для вихователів та вчителів з  питань обговорення реформ нової української школи та наступності в роботі ЗДО і школи Жовтень Вихователь-методист, завуч
2. Вивчення програми, за якою працює дошкільний навчальний заклад, і програм початкових класів Вересень-жовтень Вихователь-методист, завуч, вихователі, вчителі
3. Взаємовідвідування уроків і занять учителями та вихователями Упродовж року Завуч, вихователь-методист
4. Провести зі старшими дошкільниками цикл занять «Я йду до школи» Упродовж року Вихователь-методист,  вихователі
5. Використовувати під час організованої діяльності  читання творів про школу Упродовж року Вихователь-методист,  вихователі
6. Знайомити вихованців старшої групи з правилами поведінки школярів Упродовж року Вихователь-методист,  вихователі
ІІІ. Шефська робота
1. Допомога учнів середніх класів у виготовленні атрибутів для сюжетно-рольових ігор, м’яких іграшок Листопад Завідувач, завуч, директор
2. Ремонт іграшок зусиллями учнів Січень Завуч, учителі
3. Допомога учнів ССШ у прибиранні майданчиків, робота на клумбах Травень Завуч, учителі
4. Відвідування дошкільнятами учнівського лялькового театру, концерту учнів музичних класів, перегляд інсценівок Упродовж року Завуч, учителі
ІV. Робота з батьками майбутніх першокласників
1. Батьківські збори з участю педагогів школи  «Готуємо разом дитину до школи» Жовтень Завідувач, вихователь-методист, учителі, вихователі
2. Умови успішного навчання дітей у школі; єдність вимог школи та дошкільного закладу. Виставка дитячих робіт Березень Завідувач, вихователь-методист, учителі, вихователі
3. Створення умов для розвитку здібностей дітей дошкільного віку. Звіт вихователів про підготовку дітей до школи Квітень Завідувач, вихователь-методист
4. Проведення тематичних консультацій для батьків у старших групах:

– «Ми майбутні школярі»

– «Що має знати й уміти майбутній школяр»

Вересень-грудень вихователі
5. Групові й індивідуальні консультації для батьків із питань:
Готуємо разом дитину до школи Грудень Практичний психолог
Робоче місце майбутнього школяра. Січень Вихователь-методист
Режим дня – основа формування у дитини організованості. Березень Практичний психолог
Формування правильної постави майбутніх школярів Квітень Інструктор із фізкультури
Розвиток зв’язного мовлення, чіткість вимови- запорука успішного навчання Жовтень Вчитель-логопед