| № | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | |
| Забезпечення наступності в роботі ЗДО і школи | ||||
| І. Організаційна робота | ||||
| 1.
|
Екскурсії та цільові прогулянки до школи: | |||
| Відвідування святкової лінійки, присвяченої початку навчального року | Вересень | Вихователь-методист, вихователі | ||
| Ознайомлення з приміщеннями школи (коридори, їдальня, класи, фізкультурний зал, бібліотека) | Вересень | Вихователь-методист, вихователі | ||
| Ознайомлення зі шкільною майстернею, відвідання уроку, бесіда з учителями й учнями | Листопад | Вихователь-методист, вихователі | ||
| ІІ. Методична робота | ||||
| 1. | Організація роботи круглого столу для вихователів та вчителів з питань обговорення реформ нової української школи та наступності в роботі ЗДО і школи | Жовтень | Вихователь-методист, завуч | |
| 2. | Вивчення програми, за якою працює дошкільний навчальний заклад, і програм початкових класів | Вересень-жовтень | Вихователь-методист, завуч, вихователі, вчителі | |
| 3. | Взаємовідвідування уроків і занять учителями та вихователями | Упродовж року | Завуч, вихователь-методист | |
| 4. | Провести зі старшими дошкільниками цикл занять «Я йду до школи» | Упродовж року | Вихователь-методист, вихователі | |
| 5. | Використовувати під час організованої діяльності читання творів про школу | Упродовж року | Вихователь-методист, вихователі | |
| 6. | Знайомити вихованців старшої групи з правилами поведінки школярів | Упродовж року | Вихователь-методист, вихователі | |
| ІІІ. Шефська робота | ||||
| 1. | Допомога учнів середніх класів у виготовленні атрибутів для сюжетно-рольових ігор, м’яких іграшок | Листопад | Завідувач, завуч, директор | |
| 2. | Ремонт іграшок зусиллями учнів | Січень | Завуч, учителі | |
| 3. | Допомога учнів ССШ у прибиранні майданчиків, робота на клумбах | Травень | Завуч, учителі | |
| 4. | Відвідування дошкільнятами учнівського лялькового театру, концерту учнів музичних класів, перегляд інсценівок | Упродовж року | Завуч, учителі | |
| ІV. Робота з батьками майбутніх першокласників | ||||
| 1. | Батьківські збори з участю педагогів школи «Готуємо разом дитину до школи» | Жовтень | Завідувач, вихователь-методист, учителі, вихователі | |
| 2. | Умови успішного навчання дітей у школі; єдність вимог школи та дошкільного закладу. Виставка дитячих робіт | Березень | Завідувач, вихователь-методист, учителі, вихователі | |
| 3. | Створення умов для розвитку здібностей дітей дошкільного віку. Звіт вихователів про підготовку дітей до школи | Квітень | Завідувач, вихователь-методист | |
| 4. | Проведення тематичних консультацій для батьків у старших групах:
– «Ми майбутні школярі» – «Що має знати й уміти майбутній школяр» |
Вересень-грудень | вихователі | |
| 5. | Групові й індивідуальні консультації для батьків із питань: | |||
| Готуємо разом дитину до школи | Грудень | Практичний психолог | ||
| Робоче місце майбутнього школяра. | Січень | Вихователь-методист | ||
| Режим дня – основа формування у дитини організованості. | Березень | Практичний психолог | ||
| Формування правильної постави майбутніх школярів | Квітень | Інструктор із фізкультури | ||
| Розвиток зв’язного мовлення, чіткість вимови- запорука успішного навчання | Жовтень | Вчитель-логопед | ||




